Partitë e kandidatët, mbi 1 milion dollarë sponsorizime

Partitë politike dhe kandidatët për deputetët në 11 maj kanë shpenzuar mbi 1 milionë dollarë në total për sponsorizimin e postimeve të tyre në Facebook.

Të dhënat publike nga Facebook tregojnë se kjo shumë është shpenzuar nga data 7 prill deri në 6 maj, teksa shifra mund të rritet deri në përfundim të procesit zgjedhor në Shqipëri.

Sipas këtyre të dhënave, partia që ka sponsorizuar më shumë në Facebook postimet e saj është Partia Demokratike me 23 mijë dollarë, ndjekur më pas nga Partia Mundësia dhe Agron Shehaj me gati 20 mijë dollarë.

Partia për Drejtësi, Integrim dhe Unitet pason listën e shpenzuesve më të mëdhenj me 11 mijë dollarë të shpenzuara në 30 ditë.

Nga të rinjtë kandidatë, lista kryesohet nga Belind Këllicci dhe Grigel Muccollari, me mbi 8 mijë dollarë secili sponsorizime në Facebook. Sponsorizimeve nuk i ka shpëtuar as KQZ, që ka promovuar spotet se si të votojmë më 11 maj me gati 2500 dollarë.

Lajme të tjera |  Habemus Papam! Robert Francis është Papa i ri!

Shifrat përbëjnë vetëm shpenzimet për sponsorizime në Facebook, ndërsa ajo mund të jetë dy herë më e lartë nëse përfshihen edhe sponsorizimet e postimeve në platformat e tjera sociale.

Lajme të ngjashme

Lajmet e fundit

FocusNews © 2024 Të gjitha të drejtat e rezervuara.

Contact Us