Aplikacioni popullor i videove sociale TikTok ka tejkaluar vlerën prej 10 miliardë dollarësh fitime. Ky moment u arrit si në Apple App Store ashtu edhe në Google Play, sipas një raporti të Data.ai.
TikTok ka arritur edhe rekorde të tjera. I futur në treg nga ByteDance i Kinës, aplikacioni ka dëshmuar vazhdimisht popullaritetin e tij fenomenal me objektivat e arritur rresht. Në fund të vitit 2018, TikTok u rendit si aplikacioni më i shkarkuar në Shtetet e Bashkuara. Dy vjet më parë, ajo njoftoi arritjen e 1 miliard përdoruesve aktivë mujorë – kjo shifër është 23% e të gjithë përdoruesve të internetit në mbarë botën. Statistikat më të fundit tregojnë se ky numër është në 1.7 miliardë tani – dhe kjo do të thotë se TikTok ka tejkaluar X , Telegram, Pinterest, LinkedIn dhe Skype në numrat e përdoruesve aktivë. (WhatsApp, Instagram dhe Facebook janë ende përpara, përkatësisht me rreth 2.7 miliardë, 2 miliardë dhe 3 miliardë përdorues aktivë mujorë.)
Në tremujorin e parë të 2023, TiTok u bë aplikacioni i parë që arriti 1 miliard dollarë shpenzime konsumatore në një tremujor të vetëm, siç raportoi data.ai. Dhe ndryshe nga shumica e aplikacioneve jo-lojërash, të cilat fitojnë para me abonimet, TikTok i detyron përdoruesit e tij të shpenzojnë për blerjet e monedhave virtuale.
Të vetmet aplikacione të tjera celulare që kanë tejkaluar 10 miliardë dollarë shpenzime konsumatore ishin katër lojëra: Candy Crush Saga, Tencent’s Honor of Kings, Clash of Clans dhe Monster Strike. ByteDance kishte ambicien për të përsëritur suksesin e TikTok në tregun e lojërave – por së fundmi e braktisi atë plan, duke pushuar nga puna qindra punonjës në degën e saj Nuverse dhe duke thënë se do të fokusohet në mediat sociale dhe tregtinë elektronike.
Kjo është padyshim një fushë ku ByteDance po ecën fenomenalisht mirë. TikTok e nisi gjithçka në vitin 2023 me 6.2 miliardë dollarë shpenzime konsumatore dhe më pas fitoi 3.8 miliardë dollarë shtesë vetëm këtë vit, raporton data.ai. Këto shifra nuk përfshijnë shpenzimet për Android në Kinë, ku Google Play nuk funksionon. Në Kinë, ByteDance drejton versionin vendas të TikTok, të quajtur Douyin, i cili është shumë i censuruar.
Data.ai ndau gjithashtu një faktor tjetër të veçantë në lidhje me rritjen e TikTok. TikTok-ut iu desh shumë më tepër kohë për të arritur në 1 miliard dollarë fitime që nga fillimet e tij në 2017 sesa u desh të ngrihej nga 5 miliardë dollarë në 10 dollarë miliardë në shpenzimet e përgjithshme të konsumatorëve.
Suksesi i TikTok vjen përkundër një kundërshtimi nga ligjvënësit në mbarë botën. India e ndaloi aplikacionin në vitin 2020 së bashku me një mori aplikacionesh të tjera kineze, për arsye të sigurisë kombëtare dhe përhapjes së përmbajtjes së papërshtatshme. TikTok gjithashtu nuk është i aksesueshëm në Iran dhe disa vende e kanë ndaluar ose po rishikojnë përdorimin e aplikacionit në pajisjet zyrtare, nga frika se qeveria kineze mund të ketë akses në të dhënat e përdoruesve